13 Kasım 2011 Pazar

Rosense Gül Suyu



Pek çok kişiden duydum, bir sürü yerde okudum. Tonik olarak gül suyu kullanmak harika bir fikir gibi geldi. Ben de aldım. Bilemiyorum bir fark göremedim sanki. Ama en azından yüzümü içinde kimyasal bulunmayan bir şeyle temizleme fikri hoşuma gidiyor. Ancak bu konuda dikkatli olmalı ve gül aromalı bir su almamalı. %100 gül suyu, yani gül distilasyonu ile yapılmış olanları almak gerekiyor. Rosense markası bu durumda güvenilir. Ayrıca Şelale'nin de bu tarz bir ürününü gördüm. Bunun dışında benim bildiğim yok. Eğer almayı düşünüyorsanız dikkatli olun derim. :)

2 yorum:

  1. Rosensenin gülsuyunu ben de uzun zamanır kullanıyorum, çok da memnunum. Bir tavsiye buzdolabında sakla daha etkili oluyor ve ferahlatıyor cidden.

    YanıtlaSil
  2. %100 gül suyu mu bilmiyorum ama eyüp sabri tuncer'in gül suyu da benim kuru cildime çok iyi geliyor ve çok güzel temizliyor :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...