31 Ağustos 2011 Çarşamba

Cilinique Targeted Protection Stick SPF 35



Ne zamandır aklımdaydı.. Clinique Targeted Protection Stick SPF 35.. Benim gibi güneşe hassas bir cildiniz varsa güneş korumasız yaşayamayanlardansınız demektir.. Yüksek koruma faktörlü kremleri mutlaka her sabah, yaz ya da kış farketmeden sürüyorum.. Ancak yanımda taşımak için bu Clinique SPF 35 stick tam bana göre..


Bir kere yüksek koruması var.. Ayrıca UVA/UVB filtreli.. Aslında gün içinde güneşe en çok maruz kalan, en hassas bölgeler için bir stick bu.. Göz çevresi, dudaklar, burun, kulaklar gibi.. Ancak ben sabahları güneş korumamı sürdükten sonra bunu yanımda taşıyıp hedef bölgelere ara ara uygulamanın yanı sıra alnıma çeneme vs sürüyorum.. Gerçekten tavsiye edeceğim, bittikçe alacağım bir ürün.. 


Not: Bu ürünle ilgili belki en önemli özellik, cildinizdeki yaralı bölgelere bile sürülebiliyor olması.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...