28 Ağustos 2011 Pazar

Son Ojeler..


Son 1 aydır bir dolu oje aldım yine.. Bir kısmı burada işte.. İlki 410 numara flormar harika bir mor.. Diğer ikisi  aslında üç olmalıydı.. 3 farklı ton vardı ama ben bu ikisini beğenip aldım.. 


Soldan dördüncü Flormar'ın çatlayan/patlayan ojelerinden.. Hemen yanındaki ise Golden Rose.. Flormar simli güzl bir giri iken Golden Rose koyuca bir yeşil.. Benim sevdiğim bir ton çıkmadı maalesef, çok sık kullanacağımı sanmıyorum.. Ama bu iki ojeyi kıyaslarsak Golden Rose çok daha iyi bana kalırsa..


Neyse sonra gelen Pastel'e bayıldım.. Sarı sevmiyordum ben ama noldu bilmiyorum.. 


Gabrini'nin ojesini ilk defa denedim ve çok memnun kaldım..


Veee en sonda Rimmel tırnak beyazlatıcı.. Ben Mavala Tırnak beyazlatıcıya benziyor sandım öyle aldım.. Ama pek ilgisi yok.. Sürünce simli yanar döner bir renk oluyor.. Öyle de kalıyor. O haliyle başka bir şey sürmeden kullanılabilir.. Bir Mavala değil maalesef.. Ama bu fiyata alınır kullanılır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...