25 Şubat 2011 Cuma

Dentiste Plus White

Maalesef kullandığım pek çok şeyin paketini atmışım.. Tabii bu engel değil hiç bana:)

Bu ilk yazıda bu ara çok memnun kaldığım diş macunumdan bahsetmek istiyorum.. Kendisini bir markafoni alışverişinde vaat ettiklerine güvenerek aldım.. Ve hiç hayal kırıklığı yaşamadım..Markası "Dentiste Plus White".. 

İçeriğinde C vitamini, ksilitol ve doğal ekstraktlar varmış..



Bu "bedtime" bir diş macunu.. Yani uyku öncesi.. 
Size sabahları temiz, taze ve ferah bir nefesle uyanmayı vadediyor.. Ve evet çok iyi bu konuda.. Hani o sabahları ağzımızdaki korkunç tat var ya bu macunu kullandığınızda ondan eser kalmıyor:) 

Ayrıca pompalı paketi oldukça iyi.. Pompayı ayrıca temizlemenize gerek kalmıyor (Sensodyn ile böyle bir sorun yaşamanız çok kolay..).. Kesinlikle tıkanmıyor..

Şu ara markafonide 12 lira gibi bir fiyatla satışta.. Blistex dudak bakım ürünleriyle beraber hem de.. Blistex'e duyduğum hayranlıktan bahsetmiştim daha önce.. Bir taşla iki kuş vurmak için ideal bir durum söz konusu:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...