28 Şubat 2011 Pazartesi

Kalyon Oje Kurutucu

Renkli ojelerle başım belada.. Neden? Çünkü sabırsız biriyim ben.. Kurudu sanıp her yere bulaştırmam yeni bir şey değil.. Bir oje kurutucu arıyordum.. Ve aslında aklımda Flormar'ın oje kurutucusu vardı.. Ama gittim ben bunu aldım..



Kalyon oje kurutucu ve tırnak eti nemlendirici sprey.. 

Öncelikle fiyatının Flormar'a göre yüksek olduğunu söylemeliyim.. Bu minik 5 lira.. Halbuki Flormar'ın kocaman şişesi 8 lira gibi bir şeydi yanılmıyorsam..

Lakin bir artısı var ki tırnak etini nemlendirme özelliği..

Ojenizi sürüp bir dakika bekliyor ve 8-10 cm uzaklıktan tırnaklarınıza püskürtüyorsunuz.. O anda anlayacaksınız ki yağlı bir şey bu:) Biraz bekleyin ve ta tataamm ojeleriniz kurudu.. 

Yağ ise tırnak etlerince emiliyor.. Emilmeyen kısmı da siz bir güzel masaj yaparak emdiriyorsunuz.. 



Ben açıkçası çok memnun kaldım.. Ojem bozulmadı ve benim zavallı kuru tırnak etlerime çok iyi geldi.. Manikürümün kalıcılığını arttıracağına eminim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...