28 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgili haftasonu..

Ahh bu haftasonu bence çok güzel geçti.. Hem cumartesi hem pazar öğlene kadar uyudum (yalan, aslında öğleden sonrasına kadar uyudum:) Cumartesi anneme giderken canım gezmek istediğinden Cevahir'e uğradım.. Ve maalesef alışveriş yaptım:) 

Aslında amacım ihtiyacım olan bazı kozmetikleri almaktı.. Aldım da:) 

1. Makyaj pamuğu: Hepimizin belalısı.. Makyajı silelim, ojeleri çıkaralım.. Ben Watsons'tan alıyorum.. Fiyatı oldukça uygun.. Kalitesi de hiç fena değil fiyatına göre.. 

2. Kağıt mendil: Çantaların vazgeçilmezi.. Yine Watsons marka.. Ama hayır kalitesi hiç iyi değil bunların.. İncecik bir kere.. Yani öyle nezle olduysanız da burnunuz çeşme durumuna geldiyse hiç bir işinize yaramaz.. Bense günlük kullanım için yanımda taşıyorum.. İhtiyacımı görüyor.. Bu defa aldığım yasemin kokuluymuş.. Bayılırım yasemine..

3. Parmex aseton: Aseton olarak ya Parmex ya da Flormar kullanıyorum.. Parmex bir adım önde bana kalırsa..

4. 2 farklı renk oje: Bahsederim daha sonra bunlardan..

5. Kalyon oje kurutucu

6. Pastel kütikül yumuşatıcı kalem

7. Neutrogena Onarıcı Bakım Kremi

Evet amacım bunları almaktı.. Ama yeni bir çift bot almak hiç aklımda yoktu mesela.. Eh eğer bir dişiyseniz eminim beni anlıyorsunuz:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...