13 Nisan 2011 Çarşamba

Vichy Retinol Lift Activ HA Night


Çoook uzun yıllardır nemlendirici kullanırım.. Yaş ilerledikçe daha çok dikkat etmek gerekiyor elbette.. Evet en önemlisi cildimizi doğru ürünle nemlendirmek.. Ben nemlendiricime destek olacak pek çok ürün denedim ama en memnun kaldığım Vichy'nin Lift Activ HA serisi oldu.. Önce tamamen deneme amaçlı gündüz kremini aldım.. Sonuç harikaydı.. Ardından gündüz için başka bir kreme geçince bu defa aynı serinin gece kremini aldım.. Üstelik göz kremi yanında hediyeydi:)))

Bu ürünün 3 farklı kırışık tipine karşı etkin olduğu iddia ediliyor.. Derin, değişken, yapısal.. Derin yani yer etmiş, değişken yani gün içinde yorgunluk, mimik ve nemsizlikle oluşan, zaman zaman gözlemlediğimiz ve yapısal ki genetiğe karşı koyamıyoruz maalesef.. 4. günden itibaren etkisini hissedebiliyorsunuz..

Mu?? Bana kalırsa evet.. Sanırım Vichy'nin en başarılı ürünü bu.. Gerçekten cildinizi düzgünleştiriyor.. En azından benim cildime iyi geldiği bir gerçek.. Henüz bu tarz ürünler için erken olduğunu düşünebilirsiniz.. Bazen benim de aklıma takılıyor erken mi diye.. Ama ben çok takıntılıyım.. Hiç değilse psikolojik olarak rahatlatıyorum kendimi.. Gerçekten bu tarz bir ürüne ihtiyacınız varsa gece ve gündüz kremiyle beraber göz altı kremini de alıp denemenizi öneririm.. Siz de işe yarar mı bilinmez ama denemekten zarar gelmez..

İçinde retinol ve hyaluronik asit var..Retinol aslında A vitamini.. Yani bu içeriğe sahip bir krem yüksek oranda A vitamini içeriyor demektir.. A vitamini gece kremlerinde yer aldığında, kolajen üretimini destekliyor, kırışıkların giderilmesine yardımcı oluyor ve izlerin yok edilmesini sağlıyor.. Yani geceleri içeriğinde retinol olan bir krem kullanmak önemli..


Hyaluronik asit ise normalde kendi epidermisimizde yani derimizde bolca bulunan bir bileşen.. En basit şekilde suyu çekip cildin nemli kalmasını sağlıyor diyebiliriz.. Estetik cerrahide çizgilerin doldurulmasında (daha çok yüzeysel olanlar) kullanılmakta.. Kremlerde kullandığımızda ise cildin nem çekme kapasitesini arttırıp dış etkenlere karşı bariyer sağlıyor diyebiliriz..

 Benim dikkatimi çeken, geceleri retinol gündüzleri ise C vitamini içeren kremlerin kullanılması tavsiye ediliyor..

Sonuç olarak Vichy yüksek retinol ve hyaluronik asit içeriğiyle gece kullanımı için ideal bir bakım kremi diyebiliriz.. 

P.S. Yine hatırlatayım herkesin cilt tipi farklıdır, bir başkasına çok iyi gelen bir ürün size de iyi gelecektir diye bir kural yok maalesef..

3 yorum:

  1. ayva çekirdeklerini suya atın,suyun üzerinde jelimsi bir birikinti olacak kdr bekletin,suyun miktarını siz ayarlayın.faydası kırışıklıklara birebir 55 yaşındaki bir cildi gayet gergin ve diri gösteriyor. Alerjik bir tepkimeye neden olmamak için doktorunuza danaşrak uygulamanızı tavsiye ederim.ve bir cilt uzmanı şöyle diyor,yiyemediğiniz hiçbirşeyi cildinize sürmeyin zorunlu olmadıkça.sağlıklı günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Öneri için çok teşekkürler.. Ayva alıp deniycem hemen.. Üstelik alerjim olmadığını da biliyorum:))

    Çok doğru bu.. Ama her zaman uğraşılmıyor maalesef.. Kozmetik ürünleri alıp sürmek hep daha kolay.. Ancak sanırım artık daha bilinçlendik bu konularda.. Kullandığımız maddelerin içeriğine çok daha dikkat eder olduk.. Ayrıca kozmetik yerine dermokozmetik bana yine de daha masum geliyor.. Belki ben de bildiğim, öğrendiğim bazı maskeleri paylaşırım ilerde.. Ki elimde bolca var birikmiş:))

    YanıtlaSil
  3. Ah siz bayanlaaaar ah siz bayanlaaaar.. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...