20 Mart 2011 Pazar

Lush "Crash Course in Skincare" Taze Yüz Maskesi


Lush ürünlerini duymayan artık çok az kişi kaldı sanırım.. Bir zamanlar Body Shop için ürün geliştiren 6 arkadaşın kurduğu bir şirket Lush.. El yapımı, taze ve organik kozmetikler yapıyorlar..O dükkanlara girmek, hatta yakınından geçmek bile iştahınızı kabartıyor, yemin ederim:))

Bugün bahsetmek istediğim Lush'ın ürettiği taze yüz maskelerinden biri "Crash Course in Skincare".. Cildim hassas ve kuru demiştim daha önce.. Bu kışa girdiğimizden beri ayrıca kötü durumda.. Pul pul dökülüyordu.. Ekstra bir desteğe ihtiyacım vardı.. Aslında bu tarz yüz maskelerini içinden cilt tipinize uygun olanı seçerek sürekli kullanmanız cildinizin yararına.. Üşenmemeli :)


Bu maske benim ki gibi hassas ve kuru ciltler için.. Üstünde okuduğunuz gibi organik avakado ve yoğurt katkılı..  Mis gibi kokuyor.. Sürüp 5-10 dakika bekliyor ve ardından güzelce yıkıyorsunuz.. İzlenimlere gelelim:

  1. 75 gram.. Sitesinde 4 kullanımlık diyor ama ben daha uzun süre kullandım açıkçası.. Fiyatı ise 23 lira.. 4 kullanım için bile olsa bence fiyatı çok uygun..
  2. Tamamen doğal, içinde bitkisel yağlar, avakado ve yoğurt dışında başka bir şey yok.. Huzur içinde kullanabiliyorum bu nedenle..
  3. İçinde katkı maddesi olmadığı için tüm diğer taze yüz maskeleri gibi bunu da buzdolabında saklamalısınız.. Yoksa bozuluyorlar..
  4. Sürdüğünüzde, cildinizde kuruyor ama hiç bir gerilme hissetmiyorsunuz..
  5. Yüzünüzü yıkadığınızda ise inanılmaz bir yumuşaklık ve esneklik hissediyorsunuz..
  6. Hassasiyete de çok iyi geliyor.. Cildi yatıştırıcı bir etkisi var gerçekten..
  7. Maske özelliğinin yanında temizleyeci etkisi de var.. Bu aslında bir maskede aramadığım bir özellik ama madem var ne güzel.. Hemen ardından nemlendiricimizi sürebiliriz.. Ya da öncesinde cildimizi temizlemekle uğraşmayabiliriz..
  8. Ben haftada bir kere uyguluyorum.. Ayrıca ihtiyaç duyarsam bu sayıyı arttırıyorum..
Sonuç; kesinlikle mükemmel bir maske.. Cildiniz kuruysa ya da hassasiyet sorunu varsa düşünmeden alın derim ben:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...