4 Aralık 2011 Pazar

Loreal Pure Zone Peeling


Benim en sevdiğim Loreal ürünü olmaya aday. Pure Zone Peeling. Bu peelingi kullandığım sabahlarda aldığım iltifatlar yeter:) Cildi gayet güzel temizliyor, ferahlatıyor, canlandırıyor. Tek kusuru benimki gibi kuru ciltlere çok da uygun olmaması. Onun da yolunu haftada en fazla 1 kere kullanıp, kullanım sonrasında yoğun bir şekilde nemlendirmekte buldum. Yalnız bunun bir de toniği var ki kuru veya hassas cildi olanlar uzak dursun. Hatta karma, normal ve yağlı cilt tipine sahip olanlar da uzak dursun. O kadar alkollü ki. Sakın sakın. 

Bu arada Loreal bu seriyi değiştirdi. Bilmiyorum sadece paket mi yoksa içerik mi değişti. Benim elimdeki bitince başka bir peelinge geçeceğim. Umarım içerik değişmemiştir diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...