10 Aralık 2011 Cumartesi

Victoria's Secret Body Mist Pure Seduction


Ahh ah bir zamanlar henüz bizim bir "Victoria's Secret" mağazamız yokken almıştım bu Body Mist'i ben. Çok da kullanmadım görüyorsunuz. Ara sıra bozuldu mu acaba diye kontrol etmek için sıkıyorum. Bazen de çarşaflara vs sıkıyorum mutlu uyumak için. Son derece kalıcı bir kokusu var. Öyle kavun erik falan mis gibi kokuyor. Aslında şimdi düşündüm de kullansam ya bunu adam gibi. 

P.S. Siz gittiniz mi Victoria's Secret'ın Nişantaşı şubesine:) ben henüz gidebilmiş değilim. O tarafa gittiğimde hep başka işlerim oluyor şansızlık bu ya. En kısa zamanda gitmeyi umuyorum :D

1 yorum:

  1. maaşı aldığın gün gitmede ,ne zaman gidersen git :D tüm ay parasız falan kalırsın mazallah ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...