7 Mart 2011 Pazartesi

Neutrogena Onarıcı Günlük Bakım Kremi

Kışın kuru cildimle başetmekte zorlanıyorum.. Şimdiye kadar pek çok nemlendirici denedim.. Sanırım içlerinde en çok işime yarayanı "Biotherm" oldu..  

Geçen yaz "Sebamed" kullanıyordum.. Çok da memnundum.. Sonrasında Neutrogena nemlendirici almıştım.. Su bazlı bir nemlendirici.. Başlarda memnundum da.. Ama soğuklar bastırınca yetmemeye başladı..

Ben hassas ciltler için olanı tercih ettim.. 

Ben de pahalı seçeneklere dönmeden önce ucuz bir yardımcı arayışına girdim.. Daha önce eczanede görmüştüm.. 
Siz de yamuk bir fotoğrafını görüyorsunuz:))

"Neutrogena Onarıcı Günlük Bakım Kremi".. 

Diyor ki aşırı derecede kurumuş, kaşıntılı  cildinizi (hani böyle kuruluktan kaşınır kıpkırmızı olur ya o işte:) hızla nemlendirir; kırmızı (ah o hassasiyet) zedelenmiş cildinizi rahatlatır..

Hem de yüz, el, vücut ve ayak bakımı için idealdir.. 

Sunduklarına ve fiyatına dayanamayıp aldım.. 

  • Bir kere çok yoğun.. Öyle her dakika kullanamazsınız.. Ama geceleri sürüp yatın sabaha yumuşacık, rahat kalkın.. Ya da cildiniz SOS verdiğinde sürün anında rahatlayın.. 
  •  Parfümsüz olması benim hoşuma giden bir durum.. 
  • Neutrogena markasına güveniyor olmam, dermokozmetik bir marka olması diğer bir artı benim için..
  • Ama diğer tüm kozmetikler gibi paraben türevleri içeriyor.. Bu konuda hassasım ben çok.. Ama bu tür güvenilir markaların güvenli dozda kaldıklarına inanmak istiyorum.. Keşke hiç olmasa tabii..

Şimdilik iyi bakalım bu kışı böyle atlatabilecek miyiz?? 

Fiyatını da söyleyeyim tam olsun. .Eczaneden alırsanız 22,5 tl.. Eczane dışında bir tek "watsons" larda gördüm ben.. Orada 17 liraya satılıyor..

2 yorum:

  1. kremin pompalı olmasını çok sevdim ben,kullanımı çok pratikleşiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Evet gerçekten öyle:) bir de bunun dokusu çok hafif, o da ayrı bir güzellik:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...