18 Mart 2011 Cuma

Avon Advance Techniques Frizz Control

Avon katoloğunda gördüğüm andan beri gözüm vardı.. Siparişini de vermiştim ama her aksilik tırtılı bulur ya elde edememiştim.. Sonunda bir önceki avon siparişimle ürün elime geçti..

Diyor ki; Lotus Shield teknolojisi içeren, elektriklenmeyi kontrol etmeye yardımcı durulanmayan bakım losyonu..

Aman pek güzel.. Saçlarım kuru, dalgalı, elektriklenmeye bayılır hele ki nemli havalarda.. Ürün banyo sonrası havluyla suyu alınmış nemli saça uygulanıyor..Sonra her zamanki gibi şekillendiriliyor..

Artıları;
  1. Saçı gerçekten yatıştırıyor.. Sabah kalktığımda bile kabarmamış oluyor..
  2. Kokusu gayet güzel, rahatsızlık vermiyor (bana göre:)..
  3. Saçı çok çok ağırlaştırmıyor, jöle köpük vs. gibi sertleştirmiyor, yağlandırmıyor..
Eksileri;

  1. Minicik bir şey.. 60 ml varmış içinde.. Boyutuna göre pahalı maalesef.. Ancak malum, bir ay değilse öbür ay indirime girer alırsınız.. Ben indirimden 10-13 lira gibi bir şey ödedim sanırım:) Normalde 20'ye yakın bir fiyatı var..
  2. Saçı ağırlaştırmıyor dedim ama bu azıcık bir şey kullandığınızda geçerli..  Elinizin ayarı kaçarsa saçlarınız öyle kafanıza yapışıp kalıyor..Yani öyle bol buldum ben diyerek kafaya boca etmiyoruz.. Fındık büyüklüğünde alıp iyice yediriyoruz..
  3. Yağlı saçlarda kötü sonuçlara neden olabilir.. Yine de denenebilir.. 
  4. Düz saçlarda nasıl bir sonuç verir bilemiyorum..
  5. Kullandıktan sonra saçımı düzleştiremedim.. Yağlı, yapışık bir görüntüsü oldu..Maşayla da kötü sonuç alınacağına inanıyorum.. Sadece saçımı doğal haliyle kullanacağım günlerde kullanıyorum.. 
Sonuç olarak ben çok sevdim.. Yazın saçlarımı her gün yıkadığım için düzleştirme yapamam.. Ürün sayesinde sakin buklelerimle dolaşırım diye düşünüyorum.. Bitince yine alacağım.. İndirimi takip ederek elbet:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...