8 Mart 2011 Salı

Fresh n Dry

"Fresh n Dry Sweat Absorbent Pads".. Yani ter emici pedler:) Alalı bir hayli oldu.. Erkul Kozmetik'te son kalanı almıştım.. O nedenle kutusu böyle ezik.. Çok merak ediyordum nasıl bir şeydir diye.. O yüzden hiçbir kusuruna takılmadım..

Ancak bir kere kullandım şimdiye kadar.. Aslında amaca çok iyi hizmet ediyor.. Çok sevdiğiniz bluzlarınız, kazaklarınız asla ter ya da roll-on lekesi olmuyor.. Siz o can sıkıcı ıslaklığı hissetmiyorsunuz.. Tüm görünümü mahvedebilecek çirkin koltukaltı ıslaklıklarına da maruz kalmıyorsunuz..

Gerçekten bir mucize değil mi?? Ama yerleştirmeyi başarabilirseniz.. Bu arkadaki ince kağıtları söküp yapışkan kısmı açığa çıkarmak, onu düzgünce giysinize yerleştirmek, sonra da kıyafetinizi yine pedleri kaydırmadan üstünüze giymeniz lazım.. Bunu kısa sürede başarabiliyorsanız durmayın koliyle alın:))  

Aslında ben de uzun uzun uğraşmadım, söyleniyorum.. Belki biraz sabır:) 

Fiyatı mı? Çok emin değilim.. Sanırım 8 lira civarında.. Ancak için 7 çift var.. Yani 7 kullanımlık..

Bir de şunu belirtmeliyim ki bu ürün unisex (kutusunda gördüğünüz üzere:)

5 yorum:

  1. bende bu pedleri duymuştum ve hep merak ediyordum hazır burda görmüşken yazayım dedim..Koltuk altı terlemelerini bende hiç sevmiyorum hele o görüntüsü ne kadarda kötü..Olumlu yorumu görünce sevindim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. kendim için almak isterim böyle birşey ama bence daha çok erkeklerin kullanması için reklamları yapılmalı,teşvik edilmeli:D

    YanıtlaSil
  3. Siyah Süt, gerçekten benim kadar yeteneksiz değilsen kullanması çok rahatlatıcı:)

    Prettyflowery, çok haklısın.. hatta bir fon oluşturalım, bağışlarla güçlenir, erkeklere bunlardan dağıtırız:)) en azından görüntüden kurtarırız:))

    YanıtlaSil
  4. Peki bu ürünü nereden temin ettiniz?

    YanıtlaSil
  5. içimden geldiği gibi, ben erkul kozmetikte bulmuştum istiklal caddesindeki:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...